Friday, September 9, 2011

serah

last june;way back to malaysia.

wahai Tuhan jangan Engkau serahkan diriku
ini kepadaku, aku tak mampu menguruskannya,
dan jangan Kau serahkan diriku kepada orang lain,
kerana mereka akan mensia-siakan aku.
dan kau tolonglah uruskan diriku ini.

ameen.

dipetik dari video dr maza tapi tak ingat doa dari siapa. kalau tahu boleh tolong bagitahu? syukran:)
________________________________________________________________________________


bila sibuk bila lapang,
bila duka bila suka,

bila penat bila rehat,
bila sakit bila sihat,

bila hidup bila mati.

aku serah,
sepenuhnya.

________________________________________________________________________________

lately, selalu sangat rasa terpanah. terpanah dengan kata-kata orang ini dan orang itu.rasa terlampau banyak yang saya silap.kan dah kena.padan muka T__T

7 comments:

  1. gmbar cntik! :)
    makin berpuitis roomate kte ni.segannyaaaa i!

    ReplyDelete
  2. "aku serah,
    serpenuhnya."

    sepenuhnya

    ReplyDelete
  3. bay : thanks bay. but am not sure what exactly it is 0.o

    main ambil gambar je. heh.

    haihla.hah. puitis la sgt. takyah segan. segan jgn balik:P

    hazen : oh! shukran shukran!

    ReplyDelete
  4. http://www.youtube.com/watch?v=9bP9q0zkxwo&feature=related

    ReplyDelete
  5. Bay : hehe.balik lah balik lah. Rindu dah ni.huhu

    ReplyDelete

comments