Saturday, June 19, 2010

quarantine mode

salam. heyyy you! tiba tiba je excited walhal am all alone now. other roomates are not here, irisy was back home while two others, mone & muhammin dkt comp lab skrg. okayy, this is the 2nd time am having my weekend at akasia. tulah bila rumah dekat ni rasa every week je nak balik-.- lepastu assigments pun tertangguh tangguh sampai last minute baru nak siapkan. hishh. teruk betul perangai. emm. rasa mcm tak berubah pun dari sekolah dulu.haihh. supposedly when at university the study style pun kena ubah. should be more independent, but I think that am getting lazier. ouh no! thats why I chose not to go back home this week. mcm dah tersedar balik yang aku ni belajar dahla org sponsor, takkan nk main main lagi oh.

two days back I went to UM & met samurian, dynamic's especially. serious takut tgk asasian belajar. mcm susah je. but at least diorg time degree nanti dah terbiasa dgn cara belajar universitiy. but kat intec sometimes still mcm kat sekolah cuz ade lecture notes. kalau asasian sume kena salin time lecturer bg lecture.then diorang ada tutorial & lab. dkt intec takde lagi. semua tu kitorang akan buat dkt Jordan nanti insyaAllah. takut je kalau tak terbiasa. one more thing am so worried If the scholar cannot afford all of us, i mean what if's they can just afford who are really score in final exam then.grr. risau sangat. I just pray the best for myself & my friends. hopefully nothing happen.amin..


behind: fuzah & fynn, front; me,fariha,ida &lee

No comments:

Post a Comment

comments